PASHA BANK FAALİYET RAPORU 2022

60 PASHA Bank 2022 Faaliyet Raporu Aday Gösterme ve Ücretlendirme Komitesi Bağımsız ve etkin bir ücretlendirme sisteminin sağlanması amacıyla, ücretlendirmeye ilişkin politika, süreç ve uygulamaların Yönetim Kurulu adına gözetimini gerçekleştirmek amacıyla Bankacılık Kanunu ve Bankaların Kurumsal Yönetim İlkelerine İlişkin Yönetmelik hükümleri doğrultusunda kurulmuştur. Komite 31 Aralık 2022 tarihi itibarıyla aşağıdaki üyelerden oluşmaktadır: Adı-Soyadı Komitedeki Görevi Farid Mammadov Başkan Jalal Gasimov Üye H. Cenk Eynehan Üye Aday Gösterme ve Ücretlendirme Komitesi, faaliyetlerini 6 Temmuz 2021 tarihinde yürürlüğe giren Aday Gösterme ve Ücretlendirme Komitesi Yönetmeliği çerçevesinde sürdürmektedir. Aday Gösterme ve Ücretlendirme Komitesi, asgari yılda bir kez olmak üzere, iş ihtiyaçlarının gerektirdiği sıklıkta toplanmaktadır. Komitenin Etkinliğine İlişkin Yönetim Kurulu Değerlendirmesi Aday Gösterme ve Ücretlendirme Komitesi, 2022 yılına ilişkin olarak, PASHA Bank’ın ücret sistematiği hakkındaki politikalarını ve uygulamalarını gözden geçirmiş ve PASHA Bank’ın ücretlendirme uygulamalarına ilişkin değerlendirme ve önerilerini, düzenlediği rapor ile Yönetim Kurulu’na sunmuştur. Öte yandan, 2022 yılı kilit performans göstergelerini ve bunlara ilişkin tadil önerilerini, Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcıları’nın performans ölçüm karnelerini, PASHA Bank’ın prim havuzuna uygunluğunu ve çalışanlara başarı primi ödemesini, personel terfilerini, Yönetim Kurulu üyelerine ve idari sorumluluğu bulunan yöneticilere yapılacak ödemelere ilişkin Yönetim Kurulu’na yapılacak önerileri, PASHA Bank çalışanlarına ödenen sabit ücretlere ve sağlanan yan haklara ilişkin yıllık artış oranlarını, PASHA Bank’ın Ocak- Aralık 2022 dönemi ücretlendirme politikaları ve uygulamalarına ilişkin değerlendirmelerini de içeren yıllık faaliyet raporunu, Grup genelinde uygulamaya konulan politikaları değerlendirmiştir. İnsan Kaynakları Komitesi İnsan kaynaklarına ilişkin süreç ve uygulamaların Yönetim Kurulu adına bağımsız olarak gözetimini ve iyileştirilmesini gerçekleştirmek ve insan kaynakları politikalarına ait öncelikli görevlerle ilgili tavsiyelerde bulunmak amacıyla Bankacılık Kanunu ve Bankaların Kurumsal Yönetim İlkelerine İlişkin Yönetmelik hükümleri doğrultusunda kurulmuştur. İnsan Kaynakları Komitesi, 31 Aralık 2022 tarihi itibarıyla aşağıdaki üyelerden oluşmaktadır: Adı-Soyadı Komitedeki Görevi Farid Mammadov Başkan Shahin Mammadov Üye H. Cenk Eynehan Üye İnsan Kaynakları Komitesi, faaliyetlerini 06 Temmuz 2021 tarihinde yürürlüğe giren ve 28 Kasım 2022 tarihinde güncellenen İnsan Kaynakları Komitesi Yönetmeliği çerçevesinde sürdürmektedir. İnsan Kaynakları Komitesi, yılda en az bir kez olmak üzere, iş ihtiyaçlarının gerektirdiği sıklıkta toplanmaktadır. Yönetim Kurulu ve Komitelerin Faaliyetleri Hakkında Bilgiler Toplantı Tarihi Toplantıya Katılan Üye Sayısı Toplantı Yöntemi 18/03/2022 3 Fiziki 27/05/2022 3 Fiziki 13/09/2022 3 Elektronik

RkJQdWJsaXNoZXIy MTc5NjU0