Müşteri İletişimi

 
Yazdır
 

Öneri ve Şikayetler

PASHA Bank uzun vadeli ve yararlı bir iş birliğinin temelinin müşteri memnuniyeti olduğuna inanmakta ve müşteri memnuniyetini ana çalışma ilkesi olarak benimsemektedir. Bu nedenle müşterilerimizle aynı görüşte olmak ve müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizin kalitesi hakkındaki fikirlerini bilmek bizim için esastır.

Görüşlerinizi bize iletmek için info@pashabank.com.tr adresine veya şikayetlerinizi bize iletmek için sikayethatti@pashabank.com.tr adresine e-posta gönderebilir, 444 0 994 no.lu hattı arayabilirsiniz.

Müşteri Şikayet Yönetimi

TBB Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti Şikayet Formu için tıklayınız.

TBB Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti Bilgi Broşürü için tıklayınız.

Müşteri Şikayetleri Hakem Heyetinin Oluşumu, Çalışma Esas ve Usülleri Hakkında Tebliğ için tıklayınız.